nuffnang :D

Friday, September 21, 2012

MY DRUGS, IT DRIVES ME CRAZAYYY!

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia :)

Entry kali ni nk cite psal HOBBY aku! :) Semua org ada hobi kan? Mustahil la xde hobi walaupun satu. Hobi ni boleh didefinisikan sebagai satu perkara yg kita suka & selalu buat :)
Okey, mcm manusia normal yg lain, aku tidak terlepas dari mempunyai hobi! Hobi aku adalah ini 


mengumpul bermacam2 koleksi jam tangan :)

Tiap kali aku keluar dr rumah, aku tidak akan terlepas dari membeli benda alah yg satu ni. biarpun duit kt dalam wallet cuma cukup2 je aku ttp gak akan beli! :) hahaha~ Pic tu tunjuk sebahagian je dr koleksi aku. Sekarang aku dh ada 45 utas jam tangan yg xmampu nk masok dlm camera fon aku yg xbrapa nk canggih tu. hahaha~ 
Jam aku xde la terdiri daripada jam yg mahal2 berpuluh2 ribu harganya. Aku paling xkesah jam tu ori ke x janji jam tu cantik & boleh menarik perhatian aku! Kebanyakan jam aku ni adalah made in PASAR MALAM gak ar. hahahaha! Ada pun yg mahal tu bukan aku yg beli. Pemberian2 orang sempena hari lahir. haha. Jam yg aku sendiri beli xpernah g melebihi rm50! semua dibawah tu je. hahaha. Xkesah org nk ckp pe pun. Biar ciplak asal bergaya! Aku xminat sgt fashion sebab aku bukan fashionist~ Aku bergaya dgn jam tangan je yg aku boleh tukar hari2. hahahaha! 
Minat aku ni bermula masa aku mula2 masuk sekolah form 4 dulu. xtau la Mula tu hanya just suka2 je tapi bila lama kelamaan dah jadi mcm DADAH lak yg mampu menghayalkan aku setiap kali aku nampak benda alah ni confirm aku akn stop kt kedai tu & akn cari & membelinya! :) Xsah kalau aku keluar rumah & balik tnpa membeli jam tangan. Cuma ada satu2 masa je aku keluar & xnmpak benda ni & aku akn lupa. hahaha~ 
Bermacam2 jenis, warna dan bentuk yg aku ada. dr yg cartoon barbie ke ben10 pn aku ada gak! Aku memang xnk beli yg mahal2 sebab ni kan koleksi so bg aku xperlu nk bemahal2 sgt aslkan berkualiti dan menambat hatiku :) Aku akn happy bila org bagi aku benda alah ni. Memang mood aku akn terus bertukar kepada MOOD CERIA! & kalau aku xpkai jam satu hari aku gelisah! Kdg2 aku gila gak pakai jam yg lama bwryg dah kehabisan battery. hahahahaha! 

ni nak share jam2 tangan yg BUKAN aku yg beli! BIRTHDAY GIFTS :)

thanks for those who gave me all this watchs. appreaciate it so much! :)

Aku ada jam tangan yg paling aku paling sayang hasil pemberian daripada orang yg paling aku sayang :)
alain delon's watch. 

THANKS MOM! I LOVE YOU ♥

tu jam tangan yg aku paling sayang pemberian ibu tersayang :) hehehehe. ni pulak jam latest aku.
yg colour merah tu latest baru je beli 2 hari yg lepas. 

Aku ada tempat khas utk letak benda2 ni semua. Xnk la hilang ataupun d ambil oleh sitikus2 kat umah aku tu. hahaha,
ni tempat penyimpanan benda berharga ni :)

okayla tu je untuk entry kali ni. Sesapa yg ada hobi yg mcm ni boleh lah share k? 
thanks :)

No comments:

Post a Comment