nuffnang :D

Saturday, September 29, 2012

ONLINE TRIAL FOR ME? OMG!

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia khas buat pembaca & teman2 bloggerku :)

Entry sebelum ni aku ada share pasal peperiksaan percubaan ke3 yg akan diadakan pada Oktober ni. Aku ingtkan itu lah Percubaan SPM terakhir buat aku sebelum bersiap sedia menghadapi SPM sebenar pada November nanti.
Rupa2nya ku sangkakan panas hingga ke petang rupanya hujan di tengahari sebab aku dapat surat pos yg datang kat rumah tadi & surat itu dari TUTOR TV ASTRO~

 Surat tu menyatakan yg aku dikehendaki membuka email aku secepat yg mungkin sebelum 1 Oktober ni. So, aku pun buka la email n tau tak apa yang aku dapatttttttttt?

 ni ha!!

Another trial exam for me! tapi yg ni lain sikit. Ni online trial. Ibu aku cakap okay lah tu boleh tingkatkan usaha & tahu kelemahan diri. 
Aku pun okay je. xleh nk elak pun. Ada betul gak apa yg ibu aku cakap tu. Ini bermaksud online trial ni awal  g dari trial sekolah aku. huuu.

Xpe2. Aku dah bersediaa untuk trial online ni. Aku akan dipantau melalui skype oleh owner tutor tu. xleh nak refer apa2 pn. sama mcm trial kt sekolah cuma yang ni melalui skype. ada canggih sikit :)
Sekarang ni apa2 pun bolehhh~ Semua nya dihujung jari anda.. 

Okay tu je untuk kali ni. Thanks for reading fellas!

No comments:

Post a Comment