nuffnang :D

Friday, September 21, 2012

POLICE REPORT & YEAH IM SATISFIED ENOUGH!

Assalamualaikum & selamat sejahtera rakan2 blogger sekalian :)

Ni entry terakhir untuk malam ni sebelum aku menutup mata dan merehatkan minda untuk esok hari. Entry ni pasal police report yang aku buat last week. Lupa nk update pasal ni. Police report ni dibuat cause minah sengal tu la. xnak cite lagi psl tu. Lau nk tau nape aku buat report, bc 2 entry ni click sini & sini jugak!
okay. xyah cita pnjang erk. Hari tu aku g buat report sebab utk keselamatan & maruah aku sendiri. Aku wat report kat BALAI POLIS SEKAMA

Bukti report yg aku dah buat adalah ini~


kt sini aku blank kan butir2 aduan sebab pegawai tu ckp xleh nk tunjuk kt umum :) 
Conclusionnya,aku sangat berpuas hati & gembira sangat2! Lau dia nk wat report pun g la buat lau dia leh nk kalahkan. Bawa kat mahkamah pun aku ttp menang sbb aku de ramai bukti & saksi2 budak2 kelas aku. Aku dh ckp, jgn temukan buku dgn ruas nanti kau menyesal~ Ni baru sikit. Jangan mencabar tahap kesabaran aku yg tengah sikit ni.

Okay tu je yg nk share pasal tu :) Thanks!

No comments:

Post a Comment