nuffnang :D

Friday, September 28, 2012

IT KILLING ME SOFTLY! -,-

Salam.

Weekend ni rasanya xde plan nk g memana memandangkan homework bagaikan bukittt jee cikgu aku bagi. Semua subjek ada homework yg nk d buat. Pening gak nak fikir Bahasa Melayu perlu siapkan 18buah Karangan! ohmygoooddd! *dying* haha. tapi itulah lumrah seorang pelajar kan? lepas ni dh xde nk mrasa buat hw g. Buat assignment pulak dahh. haha~BM tu aku ade g toleransi dan semangat nk buat tapiiii MATH? Aku mcm nk Ghaib je. hahaha. Aku boleh faham apabila ada org yg sama2 buat dgn aku sebab aku memang akn btanya itu dan ini. Kurang2 nya seorang la. kalau ramai aku confirm xsiap kerja. haa.

Ni yg buat aku setengah je nk hidup. haha
probability memang aku dah boleh kuasai cuma 2 yg atas tu aku memang mcm nk koyak2 je kertasss. xyah ada tajuk2 yg dua tu. -,-

Tapi kan, aku harap sangat untuk trial yg ketiga ni ada peningkatan dlm subjek ni. Ni je aku problem. Lain subjek aku dh leh cover dah. Math ni je satu antara sejutaaa yg aku xleh nk blah -,-

Okay done. Thanks for reading! :)

No comments:

Post a Comment