nuffnang :D

Tuesday, October 9, 2012

A SIMPLE GIFT BUT MEANINGFUL FROM A SPECIAL ONE! ♥

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia blogger2 sekalian! 

Hari ni nak share pasal something yang sangat berharga buat aku :)

Pada Jumaat yg lepas, aku telah mendapat satu hadiah yg pada pandangan mata kasar memang xde pape pun biasa je & x berharga buat korang.. Tapi kan bagi aku benda yg aku dapat tu sangat berharga dan xakn aku lupakan.. nak tau aku dapat apa dan dari siapa? 




aku dapat topi ni! memang xberharga kan bagi korang? Aku anggp benda ni berharga sangat sebab aku dpt dr org yg aku sayang :) nak tau sape?

aku dapat topi tu dari PUAN ATIFAH BINTI MOHD :)
ex guru kelas aku last year. Cikgu ni ckp topi ni dia bagi sempena perpindahan dia ke semenanjung tahun depan & buat aku yg xde lagi kt sekolah tu tahun depan. 

Cikgu ni baik tau. tapi boleh tahan garang. Dia dah kahwin dah dalam tahun ni. sbb tu dia nak sgt pindah semenanjung spy dekat dgn suami dia :) Aku doakan cikgu ni dpt la transfer..

okay berbalik pada pemberian dia tadi. Aku bersyukur dan gembira walaupun hanya sekadar topi untuk pergi ke pantai. hahaha~ Tapi memadailah aku punya kenangan dari seorang guru kepada muridnya kan? 


sempat gak amik pic dgn margaret hari jumaat lepas dgn topi ni. Tapi tempat memang xstrategik! dalam toilet! 

p/s : TERIMA KASIH CIKGU. GOD BLESS YOU ALWAYS! SEMOGA DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSANMU. AMIN.

No comments:

Post a Comment