nuffnang :D

Tuesday, October 9, 2012

BILA 'ORANGTUA' MASUK HOSPITAL! HAHA -,-

SALAM..

entry kali ni nk cite pasal seseorang yg aku dh anggp mcm abang sendiri masuk hospital! haha!
Org masuk hospital aku boleh g layan gelak kan? Dia bukan lah sakit tenat just buang tonsil je tapi boleh dianggap teruk gak kan? hehehe. 
Nama dia JAD HAZIQ JIMMY! Aku kenal dia almost 4 tahun dah masuk tahun ni. Dia seorang abg yg sgt memahami dan sangat kelakar! Dia besar tau! sangat besar! Aku lah org paling beruntung sebab aku yg paling kecil diantara yg terbesar dpt didukung! hahaha~ tapi tu dulu masa aku kecik kecik haha sekarang pun masih g kecik aku ni xpernah nk membesar2 dan ketinggian tetap sama. 

Opppss terlebih sudahh. Aku nk cite pasal hari tu kan abg kesayangan aku ni masuk hospital. Dia masuk hari Jumaat yg lepas. Aku balik jer dari sekolah direct ke Normah Medical Centre dgn seorang lagi abg yg tidak beregister dan seorang kakak yang jugak xberegister iaitu Nuar & Eida :D 

Lebih kurang 3 petang kami kat hospital sehinggalah pukul 5 petang sementara menunggu Sis Jasmin ( Adik Jad) untuk mengganti memandangkan Ina ( adik jad paling bongsu) je yg tinggal. Kesian pulak kat budak tu sorang2 jga abg dia. hehehe. kami bertiga pun volunteer lah kat mummy jad nk jaga buat sementara waktu.. huuuu~~ 
Boring sangat xtau nk wat pe mujur lah ada wifi dr iphone jad dpt gak online kejap pastu nak tau aku & eida wat pe

ni haa melayan ninja kids! best tau! selalu nya tengok yg kartun je ni tgok yg real punyaaa. 

sambil2 tu sempat gak aku amik pics abg aku yg xregister ni tgh sakit. hohoho~

kesian kan? GF dia xde di sisi masa tu GF dia xdpt ikut atas urusan kerja. 

get well soon bro! :)

No comments:

Post a Comment