nuffnang :D

Sunday, October 14, 2012

KEHIDUPAN SEORANG HAMBA ALLAH.ANAK.REMAJA.GADIS&PELAJAR

SALAM.

1st entry setelah beberapa hari cuti sakit ni. hehe.
Walaupun hanya menaip menggunakan hanya sebelah tgn,aku gagahkn jugak jari2 ni menari di atas keyboard laptop ni :)

Entry kali ni aku nk share psl kehidupan yg aku lalui semenjak menjadi seorang hamba Allah meerangkap anak remaja dan juga seorang gadis & pelajar :)

Actually, Aku nk kongsi pasal hari2 aku turun pergi sekolah je. hehe. Menempuh traffic jam yg agak dasyat jugak tp xde la seteruk jam d semenanjung yg biasa kita tengok kn?

Tiap2 5kali seminggu aku turun kesekolah seawal 6.45 pagi memandangkan p&p kami bermula pukul 7.30 pagi setiap hari.. Ayah aku yg akn hantar memandangkan tmpt kerja ayah aku pun xde la jauh sangat dr sekolah.

Aku xdpt nk type bebanyak ni. Aku share pics je la dgn korang erk? :)

first traffic jam akn berada di kawasan sekolah ST JOSEPH & ST TERESA.

kat sinilah memang ayah aku akn merungut dgn pemandu2 yg xpndai nk btolak ansur. Tapi memang lumrah lh kn. Kawasan sekolah mmg slalunya akn jem lebih2 lagi kalau sekolah kt tepi2 jalanraya.

ni SMKST.TERESA. sekolah yg aku lalu tiap2 hari masa otw ke sekolah aku. ST.JOSEPH terletak berdepan dgn skolah ni tapi xsmpt nk amik pic haritu.

dan ini...
traffic light ketiga sebelum sampai kesekolah aku. Pics kat bawah tu balai bomba yg berdekatan dgn sekolah aku :)


ni traffic light terakhir ! nmpak yg warna biru tu? tu la nama sekolah aku! KOLEJ VOKASIONAL KUCHING

okayy dah nk sampai!
handphone aku tinggalkan kat dalam kereta je. 

dan yang iniii sebelum keluar kereta!

menyempat lagi! haha!


okay! tu je untuk entry kali ni :)
selamat membaca!

No comments:

Post a Comment